zaterdag 28 april 2007

AGLOCO staat vermeld in The Economist

Beste lezer en AGLOCO fan,



het doet me deugd te kunnen melden dat een gerespecteert blad, The Economist, een positief artikel heeft gepubliceerd over internet advertising waar AGLOCO ook in werd vermeld. Dit is de volledige tekst:
Yet another example, established by a group of Stanford graduates, is AGLOCO। ‘Advertisers, search providers and online retailers are paying billions to reach you while you surf,’ says its website. ‘How much of that money are you getting? You deserve a piece of the action.’ Like AttentionTrust, AGLOCO is based on a browser plug-in that tracks users’ online activity and then uses this information to allow advertisers to target people with specific interests. AGLOCO promises to return 90% of ad revenue, sales commissions and other income to its users. In a further twist, those who recruit other users get a cut of the revenue, too. Akshay Mavani of AGLOCO says the firm is on target to sign up 10m users by July.




En dit zijn screenshots van het magazine en het artikel:






















Meld u nu gratis bij Agloco aan: www.agloco.com/r/BBDF4863

3 opmerkingen:

Ray zei

Hoi Piet,

he laatste bericht over AGLOCO is alweer uit april. Zoals je weet is de Viewbar vorige week gelanceerd en gaat het nu pas echt van start.

Misschien is het een goed idee om je mening en visie over AGLOCO op dit blog weer nieuw leven in te blazen.

Ik ben zelf 5 maanden geleden begonnen en heb nu 1900 leden en ook dat is nog maar het begin.

Veel succes en groeten,
Ray

MLMAngel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
MLMAngel zei

Tja, een vermelding positief noemen is wel heel sterk overdreven. Dichter bij de waarheid is dat in het artikel van enkele pagina's lang Agloco vermeld wordt als voorbeeld, maar zonder waardeoordeel, en zeker niet positief, zoals blogger hier onterecht beweerde!

Meer informatie over Agloco is hier beschikbaar: http://mlmpage.blogspot.com/